Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Je kiest je gewenste product, vervolgens plaats je deze in het winkelmandje door op de knop ‘toevoegen aan winkelwagen’ te klikken. Als je nog meer producten wilt toevoegen, ga je naar het gewenste product en plaats je deze op dezelfde wijze in je winkelmand. Vervolgens klik je op ‘bekijk winkelwagen’ of klik je in het menu op ‘winkelwagen’. Je controleert je bestelling en scrolt naar beneden en klikt vervolgens op ‘doorgaan naar afrekenen’. Je vult vervolgens alle gewenste informatie in en kiest de gewenste betaalmethode en plaatst de bestelling.
Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Zo weet je dat de bestelling in goede orde is ontvangen.
Kan ik een e-mail ontvangen wanneer het product weer op voorraad is?
Jazeker! Wanneer je je e-mailadres invult bij het product die je wilt, ontvang je een e-mail als deze weer op voorraad is! Je kan hier altijd persoonlijk contact met mij over opnemen.
Betalen
Welke betaalmethodes zijn er?
Je kan kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:
- iDEAL
- Bancontact
- Apple Pay
- MasterCard
- VISA
Meer informatie over de betaalmethodes vind je hier!
Kan ik achteraf betalen?
Je kan kiezen voor de betaalmogelijkheid creditcard. Het bedrag wordt dan gereserveerd op je creditcard. Hoe je hiermee betaald in de webshop vind je hier!
Ik heb per ongeluk een fout gemaakt in mijn bestelling, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact met mij op, dan help ik je verder!
Mijn bestelling
Ik wil graag persoonlijk advies, kan dat?
Natuurlijk, ik adviseer je graag. Neem contact met mij op, dan kijk ik graag met je mee!
Waar vind ik meer informatie over het artikel?
In de productomschrijving. Hier staat veel informatie omschreven. Mocht je toch nog vragen hebben of wil je meer foto’s of een filmpje van het product zien, neem dan contact met mij op, dan help ik je graag verder.
Mijn bestelling wil ik toch annuleren, kan dit?
Wanneer de bestelling nog niet verzonden is, is dit geen probleem.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wanneer je je bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met mij op.
Ik heb een klacht over mijn ontvangen bestelling
Wat vervelend! Neem snel contact met mij op, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd product heb ontvangen?
Wanneer je een onjuist of beschadigd product hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met mij op.
Ruilen en retourneren
Kan ik mijn bestelling omruilen of retourneren?
Zeker! Het beste is om je pakket te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Mocht je meer informatie willen over het ruilen en retourneren, klik dan hier.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kan het retourformulier invullen en versturen per e-mail. Vervolgens kan je het pakket terug sturen met de eigen gekozen koeriersdienst op eigen kosten. Meer informatie over retourneren vind je hier.
Zijn er kosten verbonden aan een bestelling retourneren?
Ja, de kosten om het pakket te retourneren zijn voor eigen rekening.
Binnen welke termijn kan ik mijn pakket retourneren?
Je pakket dien je binnen 14 dagen aan te melden per e-mail voor retourneren. Vervolgens dien je binnen 14 dagen het pakket op te sturen naar Con Amore Italian Leather. Meer informatie hierover vind je hier.
Wanneer staat het orderbedrag weer op mijn rekening?
De betaling zal zo spoedig mogelijk in orde worden gemaakt. Uiterlijk staat het bedrag binnen 14 dagen op je rekening nadat het pakket is ontvangen.
Verzending en bezorging
Wat zijn de verzendkosten?
Voor Nederlandse klanten niets! De verzending is geheel kosteloos. Nu wordt die tas toch wel heel erg aantrekkelijk Voor Belgische klanten zijn de verzendkosten slechts €6,95 per pakket.
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Je pakket wordt verzonden binnen 1-3 werkdagen. PostNL zal je pakket vervolgens zo snel mogelijk bij je bezorgen.
Kan ik aangeven dat ik mijn pakket later wil ontvangen?
Dat kan zeker! Bijvoorbeeld vanwege vakantie. Je kan in het bestelproces een opmerking achterlaten met daarin je gewenste verzenddatum. Om ervoor te zorgen dat ik je verzoek niet mis, wil je ik vragen om mij te bellen of een berichtje via Whatsapp te versturen.
Met welke koeriersdienst worden de pakketten verzonden?
De pakketten worden verzonden met PostNL.
Ontvang ik een track & trace code van mijn bestelling?
Jazeker, je ontvangt in je e-mail een track & trace code. Het is daarom erg belangrijk dat je goed je e-mailadres invult.
Heb je nog een andere vraag? Laat je het mij weten? Je kan mij altijd een berichtje sturen via Whatsapp via de Whatsapp button links onderin het scherm! Liever op een andere manier contact? Klik hier voor alle contactmogelijkheden. Benieuwd naar jouw nieuwe tas? Shop je nieuwe lieveling hier!